15 Nisan 2016 Cuma

Blog Alemine Giriş Yazısı

BlogineraL, Blog Alemine Giriş Yazısı
Herkese Merhaba;
  Blogger'in bize vermiş olduğu bu imkan sayesinde blogspot.com uzantısı ile bloglar açabiliyor ve kendimizi web alemindeki güzel bir ortama sürüklüyoruz. Bu sayede güzel dostluklar elde ediyor, tanışıyor, tartışıyor ve öğreniyoruz. Bende uzun yıllardır blog yazarlığı yaptım ama kendi blogumu birçok nedenden dolayı açamamıştım. Şuanda kendi blogumu açtım ve artık kendi yazılarımı belirli yayınlar şeklinde siz okuyucularıma ileteceğim. Blogda biraz genel hayat ile ilgili makaleler ve bazı konular hakkında bilgilendirici yazılar yayınlayacağım. Kısacası kendi yazılarımın olacağı bir blog olacaktır.

 Ziyaretinizden dolayı teşekkür eder, sizlerle tanışmak isterim...

Etiketler:

14 Yorum:

saat: 15 Nisan 2016 13:25 , Blogger Dağınık Anne dedi ki...

Hoşgeldin, hayırlı olsun :)

 
saat: 15 Nisan 2016 13:43 , Blogger deeptone dedi ki...

merabaaaa :)

 
saat: 15 Nisan 2016 15:18 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Hoşbuldum, Teşekkürler :) Sizde Hoşgeldiniz :-b

 
saat: 15 Nisan 2016 15:18 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Merhabaaaa :) Size Korefenomeni diye bir blog vardı orda rastlamıştım. Çok gizemli birisine benziyorsunuz. Zamanla tanışacağız artık :)

 
saat: 15 Nisan 2016 23:02 , Blogger Başka Güzel dedi ki...

Hoşgeldiniz o halde, hayırlı olsun dilerim :)

 
saat: 16 Nisan 2016 11:05 , Blogger Mert dedi ki...

Merhaba! :)

 
saat: 16 Nisan 2016 19:20 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Merhabaa :)

 
saat: 16 Nisan 2016 19:21 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Hoş buldum teşekkürler :) :-b

 
saat: 19 Nisan 2016 22:52 , Blogger Ne Okudum Ne İzledim dedi ki...

Hoş geldiniz. Hayırlı olsun. Tavsiye olarak facebook ve google+ dahilindeki topluluklara üye olarak yayınlarınızı orada paylaşmanız. Zamanla fark edilmeye başlarsınız. :)

 
saat: 21 Nisan 2016 13:45 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Hoşbuldum teşekkürler :) tavsiye için sağolun :-d

 
saat: 21 Nisan 2016 20:59 , Blogger Korefenomeni dedi ki...

Hoş geldin😉 hayırlı olsun!

 
saat: 21 Nisan 2016 21:03 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Hoşbuldum Teşekkürler :) :-d

 
saat: 24 Nisan 2016 09:41 , Blogger *mehtap dedi ki...

hoşgeldiniz, umarım uzun soluklu bir blog olursunuz.yeni bloggerları desteklemek için takip etmek gerek:)

 
saat: 24 Nisan 2016 10:26 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Çok teşekkür ederi. Sizde bloguma hoşgeldiniz :)

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa