16 Nisan 2016 Cumartesi

Biri Bana Yardım Etsin

Biri Bana Yardım Etsin
  Blogu ve sosyal medya hesaplarından bazılarını açmış bulunmaktayım. Fakat hiç bir yönden çevrem olmadığı için siz dostlarımdan birazcık yardım bekliyorum. Umarım bu istediğimi geri çevirmezsiniz. Yapmanız gereken sadece iki tanecik şey var birisi instagram hesabımı takip etmek diğeri de blogumu takip etmek. Çok fazla bir şey istemediğimi düşünüyorum. Şimdiden birkaç blogun instagram hesaplarını takip ettim. Sıradaki sizin blogunuz olabilir. :)

instagram @BlogineraL  Takibiniz için şimdiden teşekkür ederim :)

Etiketler:

18 Yorum:

saat: 16 Nisan 2016 20:43 , Blogger Mayıs Yağmuru dedi ki...

Biraz daha etkin olarak yazı yazarsanız belki keşfedilmeniz daha kolay olabilir nacizane bende yeniyim gerçi fikir alışverişi olsun istedim :))))

 
saat: 16 Nisan 2016 21:18 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Yayınlar yapacağız tabiki de ama yeri ve zamanı var :D Şimdi pat diye konu yağmuru yaparsam gelen kişiler ne okuyacağını şaşırır :) öyle değil mi? :-d

 
saat: 17 Nisan 2016 00:16 , Blogger Mayıs Yağmuru dedi ki...

Bir yerden başlamak gerekli bazen :)konu sıkıntınız yoksaa ohooo ne güzel siz daha iyi bilirsiniz tabiki

 
saat: 17 Nisan 2016 01:15 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Bakıcaz ilerleyen zamanlarda :) tekrar teşekkürler hep beklerim :) :-d

 
saat: 17 Nisan 2016 13:22 , Blogger Mayıs Yağmuru dedi ki...

Tabiki uğrarım iyi günler güzel çalışmalar size :)

 
saat: 17 Nisan 2016 13:46 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Teşekkürler sizede iyi günler iyi çalışmalar dilerim :)

 
saat: 19 Nisan 2016 18:48 , Blogger deeptone dedi ki...

feys de açıp aramıza gel bak çevren artar. bloglara üye olmuyom ben ama dur sana getircem ki arkadaşlarımı aklımdaaaaa :)

 
saat: 19 Nisan 2016 22:12 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Çok teşekkür ederimmm... Feys benim için sıkıntı yahu sevmiyorum feysi ama bilemiyorum katılabilirim. bu konuyu düşüneyim biraz :D lol

 
saat: 20 Nisan 2016 22:00 , Blogger Derya dedi ki...

Bloglar aramizda her zaman desteklesiriz. Ama siz de takip beklerken takibe aldiginiz hesaplari iki gün sonra takipten çikarsaniz çok geri dönüs olmaz sanirim. Sonuçta insanlar hemen farkedemeyebiliyor. Nitekim benim instagram hesabimi da takip edip çikmissiniz :)

 
saat: 21 Nisan 2016 14:09 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Merhaba;
Öncelikle selamlar Songül Hanım. Takip ettim ve sizinle birlikte birçok kişiyi takip ettim ama birçok kişi beni tekrar takibe almayınca bende onları takipten çıkıyordum. Sonrasında arasında sizide takipten çıkmışım ama sonradan tekrardan takibe aldm. Hata verdi net koptu ve takibe alamadm. Takip et diyorum bisey dönüp duruyor. Sonrasında tekrar sizi takibe aldm. Bana dönüş yapmayanları takipten çıkıyorum kısacası :) bu konuda yanlış anlaşılma olmasn :)

 
saat: 22 Nisan 2016 19:08 , Blogger Kelebek Etkisi dedi ki...

Yeni bloglara her zaman destek var bizden:))hoşgeldin

 
saat: 22 Nisan 2016 20:11 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Hoşbuldum çok teşekkür ederim :)

 
saat: 24 Nisan 2016 15:05 , Blogger Unknown dedi ki...

Hoşgeldiniz :) zamanla destekçiniz çogalacaktır.

 
saat: 24 Nisan 2016 15:15 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Hoşbulduk :-b zaman her şeyi gösterecek :-d

 
saat: 25 Nisan 2016 05:04 , Blogger Hüzün Hüzün dedi ki...

Blogda sizi takibe aldım ama instagramda paylaşımlarına göre takibe alıyorum hesapları. Yani bana uygun paylaşımları var mu bakıyorum ara ara. Mesela 150 takipçisi olan yeni bir blog yazarını instagramda takip edip, 10 bin takipçisi olanı takip etmiyorum. Çünkü paylaşımları bana uygun değil ve anasayfanın akışını doldurmasını istemiyorum. Bol başarı diliyorum

 
saat: 25 Nisan 2016 07:14 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Anladım abla sorun yok sen takip etmesen de ben seni yine ederim :)

 
saat: 26 Nisan 2016 15:11 , Anonymous Adsız dedi ki...

:)) hoşgeldin general blogcu :) asla pes etme :)

 
saat: 26 Nisan 2016 15:36 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Etmem etmem :) Sende benim bloguma hoşgeldin :)

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa