17 Nisan 2016 Pazar

Hayat Şarkısı - Her Salı 20:00'da Kanal D'de

Hayat Şarkısı - Her Salı 20:00'da Kanal D'de
   Bu dizi vizyona girdiği andan itibaren beni resmen kendine bağladı. Her salı saat 20:00 Kanal D'de yeni bölümü yayınlanıyor. Mükemmel bir ekip ve oyuncuları sayesinde beni televizyona kitliyor. Her bölüm sonu o kadar heyecanlı bitiyor ki bir sonraki bölümü hemen izleyesim geliyor.

  Oyuncular arasında ayrım yapmaya gerek yok hepsi birbirinden başarılı fakat ben Kerim karakterini çok beğendim. He birde Hülya varya Hülya tam bir cadı tıpkı küçüklüğündeki gibi. O kadar sorunlar yaşıyor ve her işin üstesinden geliyor. :)

Hayat Şarkısı 11. Bölüm Fragmanı
Hayat Şarkısı 11. Bölüm Fragmanı-2

Etiketler: ,

6 Yorum:

saat: 18 Nisan 2016 09:32 , Anonymous Adsız dedi ki...

blogunuzu takibe aldım bana da beklerim sevgiler

Tasarım Evinden

 
saat: 18 Nisan 2016 14:36 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Bilgisayara geçince mutlaka geleceğim :-d

 
saat: 19 Nisan 2016 23:47 , Blogger Unknown dedi ki...

Selam. :) Diziyi geriden takip ediyorum. Hülya bana göre biraz psikopat. Gerçek hayatta böyle bir karakteri olan insana kimse tahammül edemez. Ahmet Mümtaz Taylan'ın oyunculuğu beni mest ediyor. Ekip olarak cidden çok güzeller. :)

 
saat: 20 Nisan 2016 00:17 , Anonymous Adsız dedi ki...

Beni sessizce takibe alan blogger arkadaşım teşekkür ederim. Ben de takipteyim. Sevgiler.

 
saat: 21 Nisan 2016 13:46 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Bence geriden gelme biraz hızlan :-d

 
saat: 21 Nisan 2016 13:47 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Rica ederim saygılarımla :-b

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa