21 Nisan 2016 Perşembe

Blogineral İnstagram'da

Blogineral İnstagram'da
  Blog alemine girdiğim günden itibaren biraz tüyolar aldım ve bu tüyolar sayesinde instagram hesabını açmaya karar verdim. Bir çok blogger kullanıcıları yada blog kullanıcıları instagram'ı kesinlikle kullanıyor. Bende bu yüzden geri kalmamak için instagram hesabımı açtım. Daha önceden hiç bir sosyal medya hesabı kullanmıyordum, şimdi ise işin ucunda blog olduğu için bazı sosyal medya hesaplarına giriş yapmış bulunmaktayım.

  Henüz yeni olsak da hedeflerimiz beni ilerilere mutlaka götürecektir. Tabi bu tek başıma ve yeni başlamış bir blog yazarı için zor olacak. Bana destek veren ve tüyolar söyleyen arkadaşlara teşekkür ediyorum. Şuan instagram hesabında neler paylaşacağımı bilemiyorum ama zamanla öğreneceğim. :) Biraz sabır sonrasında her şeyin üstesinden geleceğime inanıyorum. Beni takip etmek isteyenler menü linklerinde @BlogineraL yada aşağıdaki linke tıklayarak takip edebilirler :)

@BlogineraL İnstagram'da

Etiketler:

2 Yorum:

saat: 22 Nisan 2016 19:08 , Blogger ACEMIDEMIRCI dedi ki...

Merhaba. Bloguma hoş geldiniz. Ben de artık takipçinizim. Güzel paylaşımlar dileklerimle...

 
saat: 22 Nisan 2016 20:11 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Merhaba hep beklerim kapımız açıktır. :) :-d

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa