24 Nisan 2016 Pazar

Kelepçe - Canan TAN

Kelepçe - Canan Tan
Kelepçe - Canan Tan
  Kitap satan sitelerde rastladığım bu roman dikkatimi fazlasıyla çekti. Henüz yeni okumaya başladığım bu eser okudukça kendine bağlıyor ve sürükleyici bir eserdir. Eserin sahibi resimde de gördüğünüz gibi Canan TAN'a aittir. Sürükleyici bir kitap olan Kelepçe'yi sizlerinde okumasını tavsiye ederim...

  Kitabın içerisinde yazan konuları detaylararak bahsedip sizlerin okumasına engel olmak istemiyorum. O yüzden uzun bir yazı olmayacak :)

Etiketler: ,

4 Yorum:

saat: 28 Nisan 2016 13:51 , Anonymous EMRE YILDIRIM KİŞİSEL BLOG dedi ki...

Canan Tan gerçekten usta bir isim ben daha önce eroinle dans adlı kitabını okumuştum bunu da okumayı düşünüyorum şimdiden :)

 
saat: 28 Nisan 2016 21:03 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Kesinlikle okumalısın :)

 
saat: 28 Nisan 2016 23:42 , Blogger Kitap Cumhuriyetim dedi ki...

Canan Tan'ın sadece bu kitabını okumamışım.Bir ara okuyum bari:) İlk defa gördün,sagol:)

 
saat: 29 Nisan 2016 00:37 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Kesinlikle okumanı öneriyorum :-b :)

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa