26 Nisan 2016 Salı

Gökhan Tekin ve Mükemmel Düşüncesi

Gökhan Tekin ve Mükemmel Düşüncesi
Gökhan Tekin ve Mükemmel Düşüncesi
  Biliyorsunuz ki blog alemine yeni girdim ve tüm blogları dolaşıp takibe alıyorum. Bazı blog sahipleriyle de gerek sosyal medya gerekse de mail atarak konuşuyoruz. Henüz tanımadığım ama ismini neredeyse birçok blogda gördüğüm kişisel blog yazarı olan Gökhan TEKİN'in bir düşüncesi ve projesi olmuş. Bu proje "Sizce bu düşüncem nasıl?" başlığı altında açıklamış. Ama bazı kişiler bu duruma karşı gelmiş ve saçma sapan yorumlar yapmış. Saçma sapan diyorum çünkü dikkate alınmayacak kişiler olduğu için. Şimdi oradan bir sözünü özetleyeceğim ve umarım bu yazıyı görür ve okur.
Ortalıkta tasarımcıyım hazır temalara edit yapıyorum diyip insanları kandırmaya çalışanlar var. Hatta kandırdığı bir kaç tane benim bildiğim insan var. Bunlar isim vermek istemiyorum hazır temaya sadece yazı tipi değiştiriyor. Ya da farklı bir popüler konular eklentisi koyup, bu temayı editledim diyorlar :)
demiş demesine ama kendi sitesine girdiğimde değişik bir şablonla karşılaştım. Birde tema editlemek benim blogdaki(sitedeki) gibi olur diyor. Ama kendi sitesi(blogu) hiç hoş görünüşte değil. Bence temanı değiştirmek için Gökhan TEKİN'e mail göndermen lazım. Çünkü işi biliyor ve deneyimli birisi. Şimdi bana "La sen daha adamı tanımıyorsun. Kalkmış bide adamı savunuyorsun." diyeceksin(diyecekler). Derse desinler, haksızlığa gelemeyen birisiyim. Burada da Gökhan TEKİN'e oldukça fazla bir şekilde haksızlık yapılmış. Her neyse fazla uzatmak istemiyorum. Gereğini söyledim açıkladım. Ben daima Gökhan TEKİN'in arkasındayım. Hep destek tam destek kardeşim...

Etiketler: , ,

8 Yorum:

saat: 26 Nisan 2016 21:58 , Blogger Gökhan TEKİN dedi ki...

Öncelikle hakkımda yazmış olduğunuz yazı beni çok mutlu etti çok teşekkür ederim.

Ne yazık ki bu tarz yorum yapanlar her zaman oluyor aslında çok önemsemem bu tür yorumları hatta hakaret içeren bir yorum olmasaydı saygı da duyardım o kişi düşüncesini belirtebilir fakat yorum yaparkende karşıdaki insan kim olursa olsun rengi dili dini hiç fark etmez karşıdaki insana hakaret etmemek gerek diye düşünüyorum orada insanları kandırdığımı yazmış o kişi benim canım öyle demesine çok sıkıldı.

Desteğin için tekrar teşekkür ederim kardeşim.

 
saat: 26 Nisan 2016 22:04 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Böyle olayları hiç sevmem ve direk tepki gösteririm. Sinir bozucu bir şey bende bu şekilde değineyim dedim.

Rica ederim her zaman destek veririm kardeşim :-d

 
saat: 28 Nisan 2016 21:58 , Blogger Neşeli Süs Evim dedi ki...

Maalesef bu tarz insanlar gerçekten çok fazla :(

Bloggerların birbirini bu şekilde desteklemesi ve önemsemesi beni gerçekten mutlu etti. Sizin gibi insanların olduğunu bilmek güzel. Sevgiler :) Meltem

 
saat: 28 Nisan 2016 22:15 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Blog aleminde yeniyim elimden geldiğince bende destek olmak istiyorum. Ziyaretiniz için teşekkürler :) lol

 
saat: 28 Nisan 2016 23:39 , Blogger Kitap Cumhuriyetim dedi ki...

Gökhan Tekin adam gibi adamdır.Yardımseverliği ile ön planda olan kardeşimi sonuna kadar destekliyorum;)

 
saat: 29 Nisan 2016 00:35 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Tskrler :-d

 
saat: 29 Nisan 2016 00:55 , Blogger Gökhan TEKİN dedi ki...

Teşekkür ederim abi.

 
saat: 29 Nisan 2016 00:55 , Blogger Gökhan TEKİN dedi ki...

Teşekkür ederim Meltem hanım.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa