28 Nisan 2016 Perşembe

Çekiliş mi? Etkinlik mi?

Çekiliş mi? Etkinlik mi?

Çekiliş mi? Etkinlik mi?

Bloglarda dikkat ediyorum birçok blog ya çekiliş yapıyor yada etkinlik. Bende yeni bir blog olduğum için etkinlik veya bir çekiliş düzenlemek istiyorum. Fakat hangisi benim için daha yararlı olur bilemedim. Çekiliş yapsam ne vereceğim yada etkinlik yapsam nasıl bir etkinlik yapacağım bu konuda da hiç bir fikrim yok.
Bana fikir verecek kişileri bekliyorum. Hangisi benim için ve katılanlar için faydalı olur...

Etiketler: ,

3 Yorum:

saat: 1 Mayıs 2016 02:28 , Blogger Mayıs Yağmuru dedi ki...

Çekiliş olursa daha iyi olabilir. Kitap veya kırtasiye türevi şeyler insanların hoşuna gidiyor. Bu bence yine son karar sizin :)

 
saat: 1 Mayıs 2016 12:25 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Teşekkür ederim hala düşünüyorum :)

 
saat: 12 Mayıs 2016 08:39 , Blogger sevilay efsa dedi ki...

çekiliş olursa katılımcı sayısı daha fazla olabilir :) malum bizim insanımız bedava mezar görse girer :) Bu arada Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Sizi takibe aldım bloğuma da bekliyorum sevgilerle http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa