26 Nisan 2016 Salı

Hayat Şarkısı Son Bölüm Heyecanı

Hayat Şarkısı Son Bölüm Heyecanı
Hayat Şarkısı Son Bölüm Heyecanı
Hayat şarkısı ile ilgili daha önceden bir yayın paylaşmıştım. Eğer okumadıysanız Hayat Şarkısı - Her Salı 20:00'da Kanal D'de linkine tıklayarak ulaşabilirsiniz. Bugün yeni bölümü var ve şuanda izliyorum. Yine çok heyecanlı ve çok merak edici bir bölüm olmuş. Hiç kaçırmadan izlediğim dizilerden birisidir. Mutlaka izlerim ve ilk başlandığı andan itibaren beni resmen televizyona bağladı. :) Neyse fazla uzatmadan ben dizime dönüyorum... Eğer sizde izliyorsanız dizi hakkında yorumlarınızı beklerim. :)

Etiketler: ,

7 Yorum:

saat: 26 Nisan 2016 21:56 , Blogger Nesha dedi ki...

yeni ama güzel bir blog. Güzel yazıların var umarım daha çok devam edersin. Ve umarım blog temanı değiştirir daha dikkat çekici ve vaaay dedirtecek bir şeyler yaparsın :)

 
saat: 26 Nisan 2016 22:02 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Teşekkür ederim ziyaretiniz için. Ayrıca bu tasarımı seviyordum ama ben yaa şimdi içime kurt düşürdün :)

 
saat: 28 Nisan 2016 10:33 , Blogger 3123 dedi ki...

Bloğunuz çok güzel gerçekten takipteyim :D

 
saat: 28 Nisan 2016 11:21 , Blogger Kağıt Salıncak dedi ki...

Diziyi fragmanlarından takip ediyorum ben de :D

 
saat: 28 Nisan 2016 21:02 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Eyw kardeşim bende senin blogu takibe aldım uğrarım :)

 
saat: 28 Nisan 2016 21:03 , Blogger BlogineraL dedi ki...

Bence diziyi de izlemelisin :)

 
saat: 4 Mayıs 2016 17:17 , Blogger SADECE NİLGÜN dedi ki...

benimde ilgimi çekti 2 bölüm izledim internetten 2 bölüm izledim farklı konusu var öyle ezik fakir kız konulu değil sonraki bölümleri bilemicim:)
http://sadecenilgun.blogspot.com.tr/bekliyorum :)

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa